Перейти до основного вмісту

Робота за параграфом підручника


Результат пошуку зображень за запитом "робота з підручником"


1. Зверніть увагу на назву параграфа. Прочитайте весь параграф, для того щоб скласти загальне уявлення про його зміст. Знову поверніться до теми параграфа і з’ясуйте, якою мірою ви зрозуміли її.
2. Визначте за відповідними словниками значення слів і термінів, які вам незрозумілі.
3. Зверніть особливу увагу на своє розуміння позначених у підручнику іншим шрифтом понять, тверджень, ідей, висновків тощо.
4. Спробуйте пов’язати матеріал параграфа та інформацію, яку ви отримали на уроці або записали в зошиті.
5. З’ясуйте, яким є ваше розуміння наведених понять. Вам необхідно вміти давати визначення понять, розкривати їх особливості та взаємозв’язки з іншими поняттями.
6. Інколи для того щоб полегшити підготовку домашнього завдання, доцільно усно або письмово скласти його план.
7. Якщо в тексті є посилання на зміст вивчених раніше параграфів, передивіться їх.
8. За наявності тих питань і проблем, що вас зацікавили або з наведеним тлумаченням яких ви не погоджуєтеся, зверніться до додаткової літератури.
9. Опрацьовуючи зміст параграфа, не забувайте про те, що він є лише матеріалом для формування ваших власних світоглядних уявлень. Тому ви повинні знати теоретичний матеріал, зберігаючи при цьому право самостійно робити висновки особисто для себе.
10. Для того щоб зрозуміти, чи добре ви засвоїли матеріал, спробуйте переказати його, не користуючись підручником. Можна переказувати параграф, спершу спираючись на план, а потім без нього.
11. У випадку виникнення ускладнень поверніться до тексту і ще раз перечитайте незрозумілі фрагменти або параграф у цілому. Кращому розумінню тексту сприятиме те, що ви спробуєте самостійно поставити якомога більше запитань до тих фрагментів, які ви не зрозуміли.
12. Підготуйте відповіді на запитання і завдання, вміщені після параграфа, та виконайте завдання, запропоновані вчителем.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  Трагедія  Клубовецького лісу (Тисменицький район)... Їх було восьмеро. Найстаршому – 29, наймолодшому – 18 років. І вони до останньої краплі крові, до останнього подиху залишилися вірними націоналістичній ідеї. Гасло «Здобудеш Україну або загинеш у боротьбі за неї!» для цих патріотів із Тисменицького та Богородчанського районів виявилося пророчим. 13 березня 1951 року внаслідок виявлення місця їх переховування у клубовецькому лісі та облоги енкаведистів повстанці загинули.

Онлайн-виставка київських музейних скарбів

https://youtu.be/xXqVFeplY34 У 2024 році кияни та гості міста отримали унікальну можливість – зануритися у світ столичних музеїв, не виходячи з дому. Завдяки онлайн-виставці "Київські музейні скарби" кожен може дослідити багатство та різноманіття музейних колекцій, не обмежений часом та простором. Виставка об'єднує віртуальні експонати з 12 музеїв міста, серед яких Національний музей історії України, Музей історичних коштовностей України, Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків та інші. Кожен музей представляє свої найцінніші експонати, що розкривають різні аспекти історії та культури Києва та України.

Поради батькам

Є відомий інтернет-мем, який смішить усіх, окрім батьків та школярів:        Уроки зроблені, мати захрипла, донька стала глухою, сусіди вивчили все на пам’ять, собака переповіла.    Аби у вашій сім’ї так не було, пам’ятайте наступні поради.      1. Школа це лише помічник .   Не замінник Вас, а лише помічник, а звідси два підпункти:         Співпрацюйте.   Ходіть до вчителів, розпитуйте, вимагайте аби вам підказали що робити, коли щось не так. Вони педагоги, фахівці.